Descarca formulare

Platforma electronica de evidenta a tichetelor pentru activitati casnice

Harta digitala a Municipiului Husi

Registrul spatiilor verzi din Municipiul Husi

Planul Urbanistic General (PUG) al Municipiului Husi

Lista prestatori servicii funerare

Introducerea de sisteme informatice pentru optimizarea proceselor in Municipiul Husi – cod SMIS 128787

Reducerea emisiilor de carbon in municipiul Husi bazata pe planul de Mobilitate Urbana Durabila, SMIS-123567

Vremea

Weather Icon

ANUNT – privind acordarea de tichete sociale pentru nou-nascuti

ANUNŢ
privind acordarea de tichete sociale pe suport electronic pentru nou-născuți

 Direcția de Asistență Socială Husi aduce la cunoștință că mamele cele mai defavorizate din Municipiul Husi pot beneficia de sprijin material pe bază de tichete sociale pe suport electronic acordate pentru nou-născuţi, conform prevederilor OUG nr. 34 din 11 aprilie 2024.

Valoarea tichetului social pe suport electronic este de 2.000 de lei, acordată într-o tranșă unică pentru fiecare nou-născut (nou-născut – copilul cu vârsta de până la 3 luni), și are în vedere sprijinirea cuplurilor mamă-nou-născut prin acordarea de tichete sociale pe suport electronic în vederea achiziționării de produse de îngrijire a nou-născutului (produse specifice trusoului pentru nou-născut, necesare îngrijirii nou-născutului, respectiv: scutece, produse pentru toaleta nou-născutului, articole de vestimentație pentru nou-născut, articole sanitare și medicale pentru cuplul mamă-nou-născut).

Cuplurile mamă-nou-născut defavorizate care beneficiază de măsura de sprijin material pe bază de tichete sociale pe suport electronic și care au calitatea de destinatari finali prevăzute în grupul-țintă principal sunt:

  • mamele care nasc începând cu data intrării în vigoare a prezentei ordonanțe de urgență, dar nu mai târziu de trei luni de la nașterea copilului și cărora le este stabilit, prin dispoziție scrisă a primarului, dreptul la oricare din componentele venitului minim de incluziune, în baza Legii nr. 196/2016 privind venitul minim de incluziune, cu modificările și completările ulterioare;
  • mamele cu dizabilități care nasc începând cu data intrării în vigoare a prezentei ordonanțe de urgență, dar nu mai târziu de trei luni de la nașterea copilului;
  • mamele care nasc începând cu data intrării în vigoare a prezentei ordonanțe de urgență, dar nu mai târziu de trei luni de la nașterea copilului, aflate temporar în situații critice de viață, respectiv victime ale calamităților, ale violenței domestice, care se află în situații deosebite de vulnerabilitate sau aflate în alte situații de risc, stabilite prin ancheta socială întocmită de autoritățile publice cu atribuții în domeniul asistenței sociale la solicitarea persoanei sau sesizarea unui terț;
  • mame care nasc începând cu data intrării în vigoare a prezentei ordonanțe de urgență, dar nu mai târziu de trei luni de la nașterea copilului și care nu dețin acte de identitate;
  • mamele minore care nasc începând cu data intrării în vigoare a prezentei ordonanțe de urgență, dar nu mai târziu de trei luni de la nașterea copilului;
  • mamele care nasc începând cu data intrării în vigoare a prezentei ordonanțe de urgență, dar nu mai târziu de trei luni de la nașterea copilului, cetățeni străini sau apatrizi proveniți din zone de conflict armat.

 

Acte necesare:

  • cerere ;
  • BI/CI a solicitantului ;
  • certificat de naștere copil ;
  • certificat de incadrare in grad de handicap , dupa caz ;
  • dispozitia primarului pentru mamele cărora le este stabilit dreptul la oricare din componentele venitului minim de incluziune, în baza Legii nr. 196/2016 privind venitul minim de incluziune, cu modificările și completările ulterioare;

Cererile insotite de actele doveditoare se depun la sediul Direcției de Asistență Socială Husi, str. 1 Decembrie nr. 17, camera 8.